פרטי מנוי

שם מלא – עדן קריאף
אימייל – [email protected]
טלפון – 052-333-9598
סוג מנוי – VIP
סיום מנוי – 1.1.2021

היי עדן
שמחים שחזרת

זמין מ-21.2.20

כרמיאל

מה זה אימון טבטה – Hit?

תוכן עניינים

טבטה – אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה המתאים לאנשים שאין להם הרבה זמן אבל רוצים לשמור על כושר ומשקל.
טבטה היא אחת מהשיטות הנפוצות למה שקוראים אימון HIT – אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה.
השיטה הומצאה על ידי חוקר יפני בשם איזומי טבטה והיא נקראת על שמו. טבטה חקר ופיתח את השיטה בעבודה עם קבוצות ספורט והגיע למסקנה שאם אדם מתאמן באינטרוולים מוגדרים כמו תרגול של 20 שניות ומנוחה של 10 שניות, וכל זאת בסבב של 4 דקות, זה יאפשר למתאמן לעבוד בעצימות גבוהה ולהביא לתוצאות טובות יותר. לדוגמה, המחקר שלו הראה שבכל אימון טבטה שריפת קלוריות נעשית בזמן קצר יותר מאשר בשיטות אימון אחרות.
כששואלים מה זה טבטה אז מעבר לכך שזה אימון אינטרוולים זהו אימון שמביא לתוצאות מירביות בזמן קצר/

יתרונות אימוני טבטה -HIT:

  • שריפת קלוריות ושומן בזמן קצר – כן, גם בשיטות אימון אחרות שורפים קלוריות ושומן, אך באימון טבטה שריפת קלוריות ושומן נעשית ב-15 דקות לעומת לאחר 60 דקות עבור אותה כמות על הליכון.
  • שריפת קלוריות ושומן גם אחרי אימון – בגלל שהאימון נעשה בעצימות כל כך גבוהה, הגוף לא מפסיק לעבוד מיד אחרי האימון, אלא ממשיך לשרוף קלוריות כ-24 שעות לאחר שהאימון הסתיים.
  • פיתוח סיבולת גוףאימון אינטרוולים מביא לכך שתאי השריר של המתאמנים נאלצים להסתגל לעצימות גבוהה והתוצאה היא פיתוח סיבולת לגוף. גם אימון טבטה למתחילים מתאים את הגוף לצורת האימון הייחודית כבר מהשלבים המוקדמים.
  • שימוש אופטימלי באנרגיית הגוף – האינטרוולים הם מעין "משחק" בין עצימויות המרוכזות בזמן קצר, ובין מנוחה והרפייה בזמן קצר. מאחר וגוף האדם הוא מכונה חכמה במהותה, זה עוזר לגוף ללמוד להשתמש באנרגיה שלו בצורה יעילה יותר למשל, זה מביא לנשימה טובה יותר ולזרימת דם טובה יותר; זה כשלעצמו עוזר בניקוי רעלים בשריר, בתמיכה והאצה במערכת המטבולית ועוד ועוד.

כמה פעמים בשבוע כדאי לבצע אימון טבטה – HIT?

אימון טבטה למתחילים – חשוב לזכור שזהו אימון עוצמתי. אם המתאמן לא עשה ספורט במשך תקופה ארוכה, פעם עד פעמיים בשבוע יספיקו על מנת לתת לגוף להתרגל. אז אפשר להעלות את מספר האימונים.
אימון טבטה למתקדמים – תלוי בכל מתאמן. יש כאלו שעושים אימון קצר בבוקר לפני שיוצאים לעבודה, כמספר הפעמים שמתאפשר להם במשך השבוע. יש כאלו שיעדיפו להוסיף זמן לכל אימון ולהעלות את מספר הסבבים.

אימוני טבטה – HIT ברשת חדרי הכושר אייקון פיטנס

אצלנו באייקון, בחרנו בקפידה את נבחרת המאמנים המובילים והטובים בארץ על מנת לספק לכם מקסימום תמיכה ותוצאות.
אז אם אתם מחפשים חדר כושר עם אימוני טבטה – HIT, בחרו ברשת חדרי הכושר המנצחים של אייקון פיטנס!
*מערכת השעות והאימונים הקבוצתיים עשויים להשתנות מעת לעת, יש לוודא עם נציגינו על החוגים והאימונים הפעילים בסניף הרצוי.

המאמר נכתב על ידי צוות  רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

המאמר נכתב על ידי צוות רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מבית הולמס פלייס הוא קונספט חדשני המציע מועדון premium במחיר low cost.

הרשת מונה מעל 28 מועדונים בפריסה ארצית רחבה, עשרות מאמנים ומדריכים ואלפי מתאמנים.

אייקון פיטנס מציעה חווית אימון מקצועית באווירה מדהימה ועם המכשירים המתקדמים בעולם.
שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סינמה המציעים חוויה טכנולוגית בינלאומית בה ניתן להתאמן מול מסך ענק.

יש חדר כושר ויש - אייקון!

מתאמנים על גג
מלאו פרטים ונחזור בהקדם

* שדה חובה

כתבות נוספות

אייקון פיטנס חדר כושר בחולון

אייקון פיטנס

סטודיו+

219


לחודש

כולל כניסה להולמס פלייס קריון

הפלוסים של הולמס פלייס קריון:
+ מגוון שיעורי ספינינג
+ מערכת סטודיו עם יותר מ-200 שיעורים בחודש
+ סאוונה יבשה

שעות פעילות אייקון:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-18:00 |
שבת 8:00-16:00 

שעות פעילות הולמס פלייס:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-17:00 |
שבת 8:00-15:00 

דמי רישום חד פעמיים: 199 ש״ח | בהתחייבות לשנה
| המנוי הוא לתקופה של 60 חודשים |  סיום מוקדם בהתראה של 30 יום ובתשלום דמי ביטול בסך 299 ש"ח אשר יגבו בשנה הראשונה בלבד.

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

תודה
שהתייעצת איתנו
המומחים שלנו ישיבו
תוך 24 שעות