פרטי מנוי

שם מלא – עדן קריאף
אימייל – [email protected]
טלפון – 052-333-9598
סוג מנוי – VIP
סיום מנוי – 1.1.2021

היי עדן
שמחים שחזרת

זמין מ-21.2.20

כרמיאל

5 מתיחות לשיפור הסקוואט שלך

תוכן עניינים

מתיחות הן היבט חשוב בכל שגרת פעילות גופנית, וכמובן גם סקוואט. מתיחות עוזרות לא רק לשפר את טווחי התנועה של המפרקים אלא הן מסייעות במניעת פציעות וקרעים. תרגול מתיחות עוזר לשחרר את המתח שנוצר בשרירים כאשר הם פעילים. מתיחות יכולות גם לעזור לשפר את הביצועים ואת תפקוד השרירים על ידי הגברת הגמישות.

ישנן מספר מתיחות שיכולות לעזור לשפר את התנועתיות והגמישות של השרירים ובכך לשפר את הסקוואט שלך. אלה כוללים מתיחות לקרסוליים, הירכיים והארבע ראשי. חשוב לשלב מגוון מתיחות לפני אימון סקוואט כחלק משגרת האימונים, ומומלץ ולהחזיק כל מתיחה לפחות 30 שניות כדי לתת לשרירים שלך זמן להירגע ולהתארך.

הנה 5 המלצות למתיחות לפני אימון סקוואט

יש מגוון רב של מתיחות לשיפור הסקוואט אך פה נציין 5 שהם פשוטים ויעילים:

  1. מתיחת קרסול – מתיחה זו עוזרת לשפר את התנועתיות של הקרסוליים, דבר שהוא חשוב אם רוצים לבצע סקוואט בצורה נכונה. לעמוד מול קיר ולהניח את הידיים על הקיר לתמיכה. להצעיד רגל אחת קדימה ולכופף את הברך, תוך שמירה על רגל אחורית ישרה כאשר העקב יציב על הקרקע. להישען אל הקיר עד שמרגישים מתיחה בחלק האחורי של הרגל המכופפת. להחזיק למשך 30 שניות ולהחליף את הרגליים.
  2. כיפוף קדימה – מתיחה זו עוזרת לשפר את הגמישות בשרירי הירך האחורי, מה שיכול להועיל לסקוואט. לעמוד עם כפות הרגליים ברוחב הירכיים ולכופף את הירכיים כדי להגיע לכיוון הבהונות. אפשר לשמור את הברכיים כפופות או ליישר אותן בהתאם לגמישות. להחזיק למשך 30 שניות ולשחרר.
  3. לאונג' עם טוויסט – מתיחה שעוזרת לשפר את הגמישות בירכיים. להתחיל בתנוחה של לאונג' עם רגל אחת מול השנייה. להניח את הידיים על הירך הקדמית ולסובב את פלג הגוף העליון לכיוון הרגל הקדמית. החזק למשך 30 שניות ולהחליף צד.
  4. מתיחת ארבע ראשי – מתיחה שמסייעת לשפר את הגמישות בשריר הארבע ראשי. לעמוד ליד קיר או כיסא לתמיכה, לתפוס את הקרסול ביד, למשוך בעדינות את העקב לכיוון הישבן, להרגיש מתיחה בחלק הקדמי של הירך. להחזיק למשך 30 שניות ולהחליף צד.

תנוחת צפרדע – לשיפור הגמישות בירכיים והירכיים הפנימיות, מה שיכול להועיל לביצוע סקוואט. צריך לעמוד על ארבע ולפסק  את הברכיים לרווחה. להוריד את הגוף לכיוון הרצפה ולקדם את הידיים קדימה עד שמרגישים מתיחה בירכיים הפנימיות. להחזיק למשך 30 שניות ולשחרר.

המאמר נכתב על ידי צוות  רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

המאמר נכתב על ידי צוות רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מבית הולמס פלייס הוא קונספט חדשני המציע מועדון premium במחיר low cost.

הרשת מונה מעל 28 מועדונים בפריסה ארצית רחבה, עשרות מאמנים ומדריכים ואלפי מתאמנים.

אייקון פיטנס מציעה חווית אימון מקצועית באווירה מדהימה ועם המכשירים המתקדמים בעולם.
שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סינמה המציעים חוויה טכנולוגית בינלאומית בה ניתן להתאמן מול מסך ענק.

יש חדר כושר ויש - אייקון!

מלאו פרטים ונחזור בהקדם

* שדה חובה

כתבות נוספות

אייקון פיטנס חדר כושר בחולון

אייקון פיטנס

סטודיו+

219


לחודש

כולל כניסה להולמס פלייס קריון

הפלוסים של הולמס פלייס קריון:
+ מגוון שיעורי ספינינג
+ מערכת סטודיו עם יותר מ-200 שיעורים בחודש
+ סאוונה יבשה

שעות פעילות אייקון:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-18:00 |
שבת 8:00-16:00 

שעות פעילות הולמס פלייס:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-17:00 |
שבת 8:00-15:00 

דמי רישום חד פעמיים: 199 ש״ח | בהתחייבות לשנה
| המנוי הוא לתקופה של 60 חודשים |  סיום מוקדם בהתראה של 30 יום ובתשלום דמי ביטול בסך 299 ש"ח אשר יגבו בשנה הראשונה בלבד.

הגעתם בול בזמן להצטרף לשיעורי הסטודיו שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב

מנויים? הרשמו לשיעורים באפליקציית אייקון פיטנס

הצטרפו עכשיו 6628*

יום ד׳ 24/2 08:00-09:00 בודי פאמפ

פילאטיס מכשירים פתוח רק עבור מנויי המסלול המשולב, רוצים גם? מוזמנים להשאיר פרטים ולהצטרף

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

תודה
שהתייעצת איתנו
המומחים שלנו ישיבו
תוך 24 שעות