פרטי מנוי

שם מלא – עדן קריאף
אימייל – [email protected]
טלפון – 052-333-9598
סוג מנוי – VIP
סיום מנוי – 1.1.2021

היי עדן
שמחים שחזרת

זמין מ-21.2.20

כרמיאל

יוגה למתחילים – המדריך למתחיל

תוכן עניינים

יוגה למתחילים-המדריך למתחיל

האביב הגיע וזה הזמן לגלגל את מזרן היוגה ולגלות את השילוב האופטימלי בין תרגילים גופניים – פיזיים ובין תרגילים מנטליים – תודעתיים אשר במשך אלפי שנים, מאז נוצרו במספר מקומות בהודו, כבשו את העולם.

כל אחד יכול לתרגל יוגה. לא צריך להיות יוגי על מנת ליהנות מהיתרונות של יוגה. בין אם זה מישהו צעיר או מבוגר, בין אם אתם בכושר או עם עודף משקל, לאימוני יוגה יש את הכוח לחזק את הגוף ולהרגיע את הנפש.

הגיע הזמן להתחיל – גם תרגילי יוגה למתחילים משפיעים על הגוף מהר, מחזקים את השרירים והכוח ועושים מצב רוח טוב למתאמנים.

מהי היוגה הטובה ביותר למתחילים?

אם לא נמצאים בכושר, או לא מרגישים גמישים במיוחד, מומלץ להתחיל בתרגול עדין כדי שהכוח והגמישות ייבנו בהדרגה. אם נמצאים בכושר יחסית טוב וגוף גמיש אפשר להתחיל מיד בשיעור ויניאסה (או זרימה) כדי להרגיש, להתרגל, להבין מוגבלויות, לצבור כוח פיזי וסיבולת, ואז להתקדם לשיעורי יוגה אינטנסיביים יותר.

תמיד עדיף לגשת ליוגה בהתחלה לאט ובזהירות ולהתקדם משם. 

הדרך הטובה לדעת היא להתנסות!

תרגול יוגה למתחילים

מומלץ להתחיל במפגש יוגה קצר ופשוט עם תנוחות בסיסיות למתחילים, לבדוק את טווחי היכולת של הגוף, ולפי זה להוסיף תנוחות מאתגרות יותר.

יש לוודא לפני שמתקדמים, שקודם מבססים בגוף את המרכיבים החיוניים של תרגול יוגה: נשימה, מדיטציה, התכוונות, אסאנות (תנוחות) והרפייה.

באיזו תדירות מומלץ להשתתף בשיעור יוגה למתחילים?

אם אפשר לתרגל 3 פעמים בשבוע ניתן יהיה לראות די מהר שיפורים משמעותיים בגמישות, בטווחי התנועה של הגוף, בכוח, בשיווי משקל, בשלווה פנימית וברווחה כללית של גוף-נפש.

מומלץ בהתחלה על מפגשים קצרים ותכופים של 25-45 דקות.

כיצד ניתן להשתפר אחרי שמתחילים?

בגדול: סבלנות, מחויבות, חזרה ועקביות!

כמה טיפים:

  • התחייבו ללוח זמנים קבוע;

  • הגדילו את אורך התרגול ואת מספר האימונים בשבוע

  • הכירו חברים ביוגה והפכו להיות חלק מקהילה

  • מצאו מקורות השראה לימוד וספרים על יוגה.

איזה ציוד צריך לתרגול יוגה?

טכנית אין צורך באביזרים או ציוד כדי לתרגל יוגה, אך פריטים מסוימים יכולים לשפר את התרגול על ידי הפיכתו לנגיש ונוח יותר:

  • מזרן יוגה;

  • בלוק יוגה;

  • רצועות יוגה;

  • שמיכת יוגה.

מבחינת ביגוד – למרות מה שרואים בסרטוני יוטיוב, בסרטים וכד' – לא צריך בגדים מיוחדים ליוגה. ניתן להתאמן בכל בגד שמרגיש בנוח ללבוש: אם זה מכנסי טרנינג וטי שירט אם זה טייץ, חזיית ספורט וכד'.

המאמר נכתב על ידי צוות  רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

המאמר נכתב על ידי צוות רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מבית הולמס פלייס הוא קונספט חדשני המציע מועדון premium במחיר low cost.

הרשת מונה מעל 28 מועדונים בפריסה ארצית רחבה, עשרות מאמנים ומדריכים ואלפי מתאמנים.

אייקון פיטנס מציעה חווית אימון מקצועית באווירה מדהימה ועם המכשירים המתקדמים בעולם.
שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סינמה המציעים חוויה טכנולוגית בינלאומית בה ניתן להתאמן מול מסך ענק.

יש חדר כושר ויש - אייקון!

מלאו פרטים ונחזור בהקדם

* שדה חובה

כתבות נוספות

אייקון פיטנס חדר כושר בחולון

אייקון פיטנס

סטודיו+

219


לחודש

כולל כניסה להולמס פלייס קריון

הפלוסים של הולמס פלייס קריון:
+ מגוון שיעורי ספינינג
+ מערכת סטודיו עם יותר מ-200 שיעורים בחודש
+ סאוונה יבשה

שעות פעילות אייקון:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-18:00 |
שבת 8:00-16:00 

שעות פעילות הולמס פלייס:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-17:00 |
שבת 8:00-15:00 

דמי רישום חד פעמיים: 199 ש״ח | בהתחייבות לשנה
| המנוי הוא לתקופה של 60 חודשים |  סיום מוקדם בהתראה של 30 יום ובתשלום דמי ביטול בסך 299 ש"ח אשר יגבו בשנה הראשונה בלבד.

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

תודה
שהתייעצת איתנו
המומחים שלנו ישיבו
תוך 24 שעות