פרטי מנוי

שם מלא – עדן קריאף
אימייל – [email protected]
טלפון – 052-333-9598
סוג מנוי – VIP
סיום מנוי – 1.1.2021

היי עדן
שמחים שחזרת

זמין מ-21.2.20

כרמיאל

שעורי היט – שאלות ותשובות

תוכן עניינים

מה זה היט (HIIT)?

היט זהו אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה. השם הוא תרגום ישיר מאנגלית של High Intensity Interval Training; מכאן הקיצור HIIT וכך זה מכונה ברחבי העולם. בשנים האחרונות זה הפך להיות אחד מסגנונות האימון הפופולריים גם בארץ.

זהו אימון המשלב מחזורי פעילות קצרים, כאשר בין מחזור למחזור יש הפוגת התאוששות קצרה. היחס עליו מדברים הוא 1:2 מבחינת זמן הפעילות מול זמן ההפוגה.

איך התפתח אימון ההיט?

אימון האינטרוולים הושק לעולם על ידי פרופסור איזומי טבטה שערך מחקר בו השתתפו מחליקי קרח אולימפיים. כן, טבטה, אותו סוג אימון נוסף שרבים מכירים אותו בזכות עצמו. טבטה גילה את העיקרון שאימון קצר בן 20 שניות, שנעשה בעצימות גבוהה במיוחד, אשר אחריו יש מנוחה של 10 שניות – וכל זאת במספר מחזורים – מביא לתוצאות אפקטיביות במיוחד. מתוך ההבנה הזאת התפתחה הרחבה של אימוני אינטרוולים  לפעילויות אירוביות ואנאירוביות מגוונות. 

מה היתרונות של אימון היט?

  • משפר את צריכת החמצן וזרימת הדם – מחקרים הראו שאימון אינטרוולים משפר את היכולת ואת הסיבולת של מערכות הלב והריאה בגוף. זה מתבטא בעיקר ביכולת שלהם להעביר חמצן לכל חלקי הגוף בצורה טובה יותר מאשר האימונים המסורתיים.
  • הורדת לחץ דם ורמת הסוכר בדם – ישנה ירידה בלחץ הדם של המתאמנים, וגם ירידה ברמת הסוכר בגופם, כתוצאה ישירה משיפור היכולות הקרדיווסקולריות של האימון.
  • בניית שרירים – בשעורי היט יש מגוון רחב של תרגילים, מה שמאפשר לעבוד במחזורים מוגדרים, על קבוצות שרירים שונות, בצורה שיטתית. העצימות הגבוהה משפרת את בניית השריר ואת הסיבולת שלו.
  • שריפת קלוריות – במחקרים שנעשו ברחבי העולם הסתבר שמעבר לכך שאימוני היט  גורמים באופן טבעי לשריפת קלוריות תוך כדי המאמץ באימון עצמו, הרי שבגלל האינטנסיביות והעצימות הגבוהה, צריכת החמצן המוגברת גורמת לכך ששריפת הקלוריות ממשיכה כ – 24 שעות לאחר האימון. זו אחת הסיבות שהאינטרוולים הם כה אפקטיביים.

איך יודעים אם שעורי היט מתאימים לנו?

אימוני היט בעצימות גבוהה לא מתאימים לכל אחד. לכן חשוב להתייעץ עם רופא שמכיר את הגיליון הרפואי האישי ולקבל אישור לפני התחלת האימונים. 

בכל מקרה מומלץ להתחיל אימוני אינטרוולים בהדרכת מאמן מקצועי על מנת להכיר ולבדוק בהשגחה איך הגוף מגיב. חשוב להיות קשובים לגוף תוך כדי אימון (וגם אחריו). למרות שידוע שהתוצאות הן אפקטיביות וזה מפתה, עדיף בכל מקרה להתחיל אימון אינטרוולים בהדרגה, ולהגביר.

Picture of המאמר נכתב על ידי צוות  רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

המאמר נכתב על ידי צוות רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מבית הולמס פלייס הוא קונספט חדשני המציע מועדון premium במחיר low cost.

הרשת מונה מעל 28 מועדונים בפריסה ארצית רחבה, עשרות מאמנים ומדריכים ואלפי מתאמנים.

אייקון פיטנס מציעה חווית אימון מקצועית באווירה מדהימה ועם המכשירים המתקדמים בעולם.
שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סינמה המציעים חוויה טכנולוגית בינלאומית בה ניתן להתאמן מול מסך ענק.

יש חדר כושר ויש - אייקון!

מלאו פרטים ונחזור בהקדם

* שדה חובה

כתבות נוספות

אייקון פיטנס חדר כושר בחולון

אייקון פיטנס

סטודיו+

219


לחודש

כולל כניסה להולמס פלייס קריון

הפלוסים של הולמס פלייס קריון:
+ מגוון שיעורי ספינינג
+ מערכת סטודיו עם יותר מ-200 שיעורים בחודש
+ סאוונה יבשה

שעות פעילות אייקון:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-18:00 |
שבת 8:00-16:00 

שעות פעילות הולמס פלייס:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-17:00 |
שבת 8:00-15:00 

דמי רישום חד פעמיים: 199 ש״ח | בהתחייבות לשנה
| המנוי הוא לתקופה של 60 חודשים |  סיום מוקדם בהתראה של 30 יום ובתשלום דמי ביטול בסך 299 ש"ח אשר יגבו בשנה הראשונה בלבד.

הגעתם בול בזמן להצטרף לשיעורי הסטודיו שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב

מנויים? הרשמו לשיעורים באפליקציית אייקון פיטנס

הצטרפו עכשיו 6628*

יום ד׳ 24/2 08:00-09:00 בודי פאמפ

פילאטיס מכשירים פתוח רק עבור מנויי המסלול המשולב, רוצים גם? מוזמנים להשאיר פרטים ולהצטרף

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

תודה
שהתייעצת איתנו
המומחים שלנו ישיבו
תוך 24 שעות