אנשים אופנתיים באימון כוח - אייקון פיטנס

פילאטיס בעפולה – שלושה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים

חולמים על פילאטיס בעפולה? בקרוב מאד, עם הגעתו של חדר הכושר אייקון לעיר, תוכלו להפוך חלום למציאות!  חשוב לדעת כי הפעם הראשונה בה תתנסו בשיעורי פילאטיס (בין אם מדובר בשיעורי פילאטיס מכשירים בעפולה או בשיעורי פילאטיס מזרן בניו יורק), יכולה להיות קצת מאיימת. בין אם זה בגלל שיצא לשיטה מוניטין של “אם אתה לא יודע מה אתה עושה, פשוט תוותר”, שמות התרגילים, או מראה המכשירים (מישהו אמר סד עינויים?). אבל אל דאגה. שיעורי פילאטיס בעפולה הם בדיוק מה שאתם צריכים –  הם מציעים שפע של יתרונות לגוף שלכם, לא משנה מה הרקע והכושר הקודם שלכם. תוכלו לשפר את היציבה, להתמקד ביישור הגוף, וליהנות מפרותיו של אימון ליבה נהדר. אך לפני שאתם יוצאים לדרך, ישנם כמה דברים שכדאי לדעת:

1. תרגישו את השרירים שורפים במהלך השיעור ותחושו כאב מסוים יום למחרת:

למרות שלא מדובר בתרגילים עם אינטנסיביות גבוהה כמו סקוואטים או הרמת משקולות כבדות, אימון פילאטיס בהחלט יכל להיות אינטנסיבי וקשה. למשל, תרגיל ה-100 הוא תרגיל ליבה ממוקד, בו בקושי זזים, אבל גורמים לשרירי הבטן לשרוף. מאמן פילאטיס בעפולה ידריך אתכם לאורך התרגיל ויעזור לכם לבצע את התנועה בצורה מושלמת, אבל גם הוא לא יוכל למנוע את הכאב של יום המחר. לא נורא, מתרגלים ועם הזמן הכאב עובר.

2. לכל אימון יש את השפה שלו. אל תתביישו לבקש עזרה והבהרה מהמתאמנים שלידכם:

לכל צורת אימון יש את הסלנג והמינוח שלה, כולל לפילאטיס. כך למשל המונח “פאואר האוס” מתייחס למרכז הגוף שלנו, משם מגיע כל הכוח לביצוע לביצוע התנועה, המונח “קילוף עמוד השדרה” פירושו תנועה איטית בין החוליות וכו’. אל תדאגו, אתם תתרגלו לזה עם הזמן. בינתיים, מתאמנים מנוסים יותר יוכלו לעזור לכם. הדרך הטובה ביותר להבין את ההוראות במהירות היא לעמוד באמצע החדר – ככה תוכלו לראות היטב את המדריך כמו גם את המתאמנים ולהבין כיצד יש לבצע את התנועה.

3. אימון פילאטיס בעפולה הוא רק חלק מתוכנית כושר מתוכננת היטב:

גם אם הסטודיו מציע שיעורי פילאטיס כל יום, אל תתפתו ואל תלכו לכל שיעור, בטח שלא בשבועות הראשונים. הגוף זקוק ליום-יומיים של התאוששות מתרגילי פילאטיס קשים ומעייפים. הפילאטיס מותח, מחזק, ומיישר את הגוף והכל באותו זמן. יחד עם זאת, פילאטיס גם משלים כל מאמץ גופני אחר שתעשו, כי הוא מכין את הגוף לזז טוב יותר בכל דרך. הוספת פילאטיס לשגרת הכושר תעזור לכם להרים משקולות כבדות יותר, לרוץ מהר יותר, לשחות בצורה טובה יותר, או אפילו להשיג את האיזון החמקמק של היוגה. אז למה אתם מחכים? לפרטים נוספים על פילאטיס או על מאמן פילאטיס בחדר כושר בעפולה, צרו עימנו קשר עוד היום!

Share this post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

חברי מועדון יקרים

בהמשך להודעה שפרסם משרד הבריאות, רשת אייקון תסגור זמנית את כל מועדוניה החל מ-15.3.2020 ועד לעדכון ההנחיות.

בהתאם לכך כל המנויים יוקפאו והחיובים העתידים יופסקו עד חזרתנו לשגרה. אנו נמשיך ונעדכן בדף הפייסבוק שלנו ובאסמסים בהמשך.

במקביל, אנו באייקון מאמינים שלמרות הכל יש להמשיך להקפיד במיוחד בתקופה זו על אורח חיים בריא ככל הניתן. בימים הקרובים נעלה בדף הפייסבוק שלנו תכנים שיעזרו לכם להתאמן יחד איתנו.
אנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו בעמוד “אייקון פיטנס ישראל”

אנו מאחלים לכם חזרה מהירה לשגרה ובריאות לכולנו.

צוות אייקון פיטנס

Secured By miniOrange