פרטי מנוי

שם מלא – עדן קריאף
אימייל – [email protected]
טלפון – 052-333-9598
סוג מנוי – VIP
סיום מנוי – 1.1.2021

היי עדן
שמחים שחזרת

זמין מ-21.2.20

כרמיאל

4 סוגי מתיחות שחשוב לעשות

תוכן עניינים

מתאמנים רבים מגיעים לחדרי כושר על מנת לשמור על בריאות הגוף והנפש. פעמים רבות הם גם מציבים לעצמם מטרות מוגדרות כמו: בניית שרירים, שריפת שומנים, עיצוב וחיטוב הגוף וכד'.

תוכניות האימון שבנויות על מנת להשיג תוצאות מוכוונות-מטרות אלו גורמות לכך שהגוף סובל לעיתים מכאבים של שרירים תפוסים, מקוצרים, ומכווצים. זה טבעי בגלל אופי התרגילים המתאימים לבניית שריר, לאימון אירובי מאומץ ועוד.

אך הבעיה היא שאם המתאמנים עושים רק את סוגי האימונים האלו, הם עלולים לפגוע באחד מהמרכיבים החשובים של הכושר הגופני שלהם והוא – שמירה על גמישות הגוף.

אנשים שמתאמנים הרבה ולא מאזנים בין כיווץ שרירים כתוצאה ממאמץ, לבין תרגילים למתיחה ולהארכת השרירים, עלולים לסבול מירידה בגמישות הגוף. זה כשלעצמו עלול לגרום לפציעות.

אם מחפשים מכון כושר בקריית מוצקין, או בכל מקום אחר, מומלץ לחפש כזה שמציע אימוני מתיחות כסוג פעילות ספציפי התומך באימונים השוטפים.

מספר תרגילי מתיחות חשובים שאפשר לעשות גם בבית:

  • תרגיל מתיחה לשריר האחורי של הירך

    (או בשמו הלועזי הפופולרי – הֶמסטרינג) – אחד מהתרגילים הפשוטים למתיחה של ההמסטרינג הוא לשבת על הרצפה בשתי רגליים פשוטות קדימה, לקפל רגל אחת לכיוון פנימה והשניה תשאר ישרה. מתכופפים קדימה עם פלג הגוף העליון, עד שכפות הידיים נוגעות בכף הרגל כשהברך ישרה. נשארים בתנוחה למשך מספר דקות. ואז מחליפים רגליים.

  • תרגיל לשריר הישבן

    (או בשמו הלועזי הפופולרי – גְלוּטְס) – השריר הגדול בגוף שמניע את הגוף קדימה בזמן הליכה וריצה. כיווץ שלו יגרום לכאבים בגב תחתון. שוכבים על הגב ושמים כף רגל אחת על הברך של הרגל השניה משלבים את הידיים ברגליים ומושכים את הרגליים לחזה. נשארים בתנוחה מספר דקות. מחליפים רגליים.

  • תרגיל לחגורת הכתפיים

    – השרירים בחגורת הכתפיים כוללים את עצם השכם, עצם הזרוע והבריח. על מנת למתוח את החגורה עומדים ישר וזקוף מצמידים זרוע אחת ישרה כנגד הגוף ומעצימים את המתיחה בעזרת היד הנגדית שדוחפת אותה לחזה. מחליפים ידיים.

  • תרגיל לגב

    – תמיד יש מתח וכיווץ בחוליות הגב, וזה מקור לכאבים. תרגילי מתיחה לגב עוזרים לגמישות שלו. שוכבים על הגב רגל ימין ישרה, מעבירים את הרגל השניה מקופלת מעל הרגל הישרה כשהראש פונה לכיוון הנגדי של הרגל המקופלת ומותחים גם את היד של הרגל הישרה לכוון מבט הראש. מחליפים רגליים וכיוון הראש.

אלו הן דוגמאות פשוטות למתיחות. אך הגוף זקוק למתיחות מגוונות ומורכבות יותר וכדאי להיעזר במדריך מקצועי כמו באייקון פיטנס קריית מוצקין.

המאמר נכתב על ידי צוות  רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

המאמר נכתב על ידי צוות רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מבית הולמס פלייס הוא קונספט חדשני המציע מועדון premium במחיר low cost.

הרשת מונה מעל 28 מועדונים בפריסה ארצית רחבה, עשרות מאמנים ומדריכים ואלפי מתאמנים.

אייקון פיטנס מציעה חווית אימון מקצועית באווירה מדהימה ועם המכשירים המתקדמים בעולם.
שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סינמה המציעים חוויה טכנולוגית בינלאומית בה ניתן להתאמן מול מסך ענק.

יש חדר כושר ויש - אייקון!

אישה עושה אימוני מתיחות
מלאו פרטים ונחזור בהקדם

* שדה חובה

כתבות נוספות

אייקון פיטנס חדר כושר בחולון

אייקון פיטנס

סטודיו+

219


לחודש

כולל כניסה להולמס פלייס קריון

הפלוסים של הולמס פלייס קריון:
+ מגוון שיעורי ספינינג
+ מערכת סטודיו עם יותר מ-200 שיעורים בחודש
+ סאוונה יבשה

שעות פעילות אייקון:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-18:00 |
שבת 8:00-16:00 

שעות פעילות הולמס פלייס:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-17:00 |
שבת 8:00-15:00 

דמי רישום חד פעמיים: 199 ש״ח | בהתחייבות לשנה
| המנוי הוא לתקופה של 60 חודשים |  סיום מוקדם בהתראה של 30 יום ובתשלום דמי ביטול בסך 299 ש"ח אשר יגבו בשנה הראשונה בלבד.

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

תודה
שהתייעצת איתנו
המומחים שלנו ישיבו
תוך 24 שעות