פרטי מנוי

שם מלא – עדן קריאף
אימייל – [email protected]
טלפון – 052-333-9598
סוג מנוי – VIP
סיום מנוי – 1.1.2021

היי עדן
שמחים שחזרת

זמין מ-21.2.20

כרמיאל

מיתוסים נפוצים בעולם הספורט – ומה האמת בפועל

תוכן עניינים

ישנם מיתוסים רבים סביב אימוני ספורט שיכולים להוביל ספורטאים לקבל החלטות לא יעילות או אפילו מזיקות. 

  • מיתוס: אין כאב, אין הישגים (No Pain No Gain) – זוהי תפיסה שגויה ונפוצה. הטענה היא שאם לא חווים כאב במהלך האימון, סימן שלא עובדים מספיק קשה. 
  • מיתוס: קרדיו הוא הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל.
    • האמת: ירידה במשקל מתרחשת כאשר שורפים יותר קלוריות ממה שצורכים! רק קרדיו לא יוריד במשקל אלא שילוב של אירובי, אימוני התנגדות ותזונה בריאה הם הדרך היעילה ביותר להשיג ירידת משקל בת קיימא. בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל היא למצוא שגרת פעילות גופנית שנהנים ממנה ושאפשר לדבוק בה באופן עקבי. אחרי שקראתם את זה, אולי יעניין אתכם מאמר שבכולו יש טיפים לשמירה על מוטיבציית אימונים במהלך החורף
  • מיתוס: פחמימות הן רעות עבורך, ויש להימנע מהן כדי לרדת במשקל ולשפר את הביצועים.
    • האמת: פחמימות הן מרכיב חיוני המספק לגוף אנרגיה. הם מקור הדלק המועדף לפעילות גופנית בעצימות גבוהה ועוזרות לשמור על רמות הסוכר בדם במהלך אימונים ממושכים. ויתור מוחלט על פחמימות עלול להוביל לרמות אנרגיה נמוכות, לפגיעה בביצועים ולסיכון מוגבר לפציעה. המפתח הוא לצרוך את הסוג הנכון של פחמימות, כגון פחמימות מורכבות המצויות בדגנים מלאים, פירות וירקות, ולצרוך אותן בכמויות הנכונות כדי לתמוך בצרכי האנרגיה האישיים שלך.
  • מיתוס: תזונה עשירה בחלבון תבנה שרירים מהר יותר.
    • האמת: בעוד שחלבון חשוב לצמיחת שרירים, צריכה של יותר חלבון ממה שהגוף צריך לא בהכרח תוביל לצמיחת שרירים מהירה יותר. הגוף יכול להשתמש רק בכמות מסוימת של חלבון בבת אחת, וכל עודף פשוט יופרש או יאוחסן כשומן. צריכת יתר של חלבון עלולה להוביל גם להתייבשות, נזק לכליות ובעיות בריאותיות אחרות. במקום זאת, התמקדו בתזונה מאוזנת הכוללת מספיק חלבון לתמיכה בצמיחת השריר, יחד עם פחמימות ושומנים בריאים.
  • מיתוס: משקאות ספורט עדיפים ממים לצורך הידרציה.
    • האמת: בעוד שמשקאות ספורט יכולים להיות שימושיים עבור ספורטאים העוסקים בפעילות גופנית אינטנסיבית או ממושכת, הם לא תמיד נחוצים לשם הידרציה. עבור רוב האנשים, מים הם הבחירה הטובה ביותר לשמירה על לחות במהלך פעילות גופנית. משקאות ספורט הם עשירים בסוכר וקלוריות, ועשויים שלא להתאים לאנשים המעוניינים לרדת במשקל.

ספורט ובריאות קשורים בקשר הדוק. לספורט ולפעילות גופנית יש יתרונות רבים לבריאותנו, כולל שיפור בבריאות הלב וכלי הדם, עלייה בכוח השרירים ושיפור הרווחה הנפשית. עם זאת, ישנם מספר מיתוסים בספורט ואימונים שעלולים להוביל לתרגול לא יעיל או אפילו מזיק.

Picture of המאמר נכתב על ידי צוות  רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

המאמר נכתב על ידי צוות רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מבית הולמס פלייס הוא קונספט חדשני המציע מועדון premium במחיר low cost.

הרשת מונה מעל 28 מועדונים בפריסה ארצית רחבה, עשרות מאמנים ומדריכים ואלפי מתאמנים.

אייקון פיטנס מציעה חווית אימון מקצועית באווירה מדהימה ועם המכשירים המתקדמים בעולם.
שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סינמה המציעים חוויה טכנולוגית בינלאומית בה ניתן להתאמן מול מסך ענק.

יש חדר כושר ויש - אייקון!

shutterstock_1030303036@2x
מלאו פרטים ונחזור בהקדם

* שדה חובה

כתבות נוספות

אייקון פיטנס חדר כושר בחולון

אייקון פיטנס

סטודיו+

219


לחודש

כולל כניסה להולמס פלייס קריון

הפלוסים של הולמס פלייס קריון:
+ מגוון שיעורי ספינינג
+ מערכת סטודיו עם יותר מ-200 שיעורים בחודש
+ סאוונה יבשה

שעות פעילות אייקון:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-18:00 |
שבת 8:00-16:00 

שעות פעילות הולמס פלייס:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-17:00 |
שבת 8:00-15:00 

דמי רישום חד פעמיים: 199 ש״ח | בהתחייבות לשנה
| המנוי הוא לתקופה של 60 חודשים |  סיום מוקדם בהתראה של 30 יום ובתשלום דמי ביטול בסך 299 ש"ח אשר יגבו בשנה הראשונה בלבד.

הגעתם בול בזמן להצטרף לשיעורי הסטודיו שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב

מנויים? הרשמו לשיעורים באפליקציית אייקון פיטנס

הצטרפו עכשיו 6628*

יום ד׳ 24/2 08:00-09:00 בודי פאמפ

פילאטיס מכשירים פתוח רק עבור מנויי המסלול המשולב, רוצים גם? מוזמנים להשאיר פרטים ולהצטרף

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

תודה
שהתייעצת איתנו
המומחים שלנו ישיבו
תוך 24 שעות