פרטי מנוי

שם מלא – עדן קריאף
אימייל – [email protected]
טלפון – 052-333-9598
סוג מנוי – VIP
סיום מנוי – 1.1.2021

היי עדן
שמחים שחזרת

זמין מ-21.2.20

כרמיאל

מה ההבדל בין פעילות אירובית ואנאירובית? 

תוכן עניינים
כשמדברים על פעילות גופנית או פעילות ספורטיבית, רוב האנשים בדרך כלל יתכוונו בעיקר לפעילות אירובית. אך זו רק חלק מהיריעה, מאחר וגם פעילות אנאירובית היא פעילות גופנית חשובה לגוף, ולא סתם: יש הבדל בין שני סוגי האימונים הללו, ולשניהם יתרונות רבים לבריאות הגוף והנפש. ההבדל הבסיס בין שני סוגי פעילויות אלו מסתכם בסוג הדלק!

מהי פעילות אירובית?

משמעות המילה אירובי היא: "עם חמצן". כלומר אימון אירובי נושא את החמצן דרך הנשימה אל השרירים ומעניק להם את האנרגיה הדרושה על מנת לקיים את המאמץ בפעילות. הנשימה היא שקובעת את כמות החמצן שמגיעה לשרירים, והוא זה שעוזר להם לנוע ונותן להם את הדלק, את הכוח להתאמן. פעילות אירובית זוהי פעילות גופנית קרדיו-וסקולרית, כלומר כזו שמעוררת את פעולת הלב. מה שקורה הוא שבמהלך האימון הדם זורם במהירות לכל הגוף והריאות קולטות יותר חמצן. הגוף משתמש בפחמימות, בחלבונים ובשומנים בשילוב עם החמצן כדי ליצור את האנרגיה. זה מאפשר לבצע תרגילים אירוביים לפרקי זמן ארוכים.

מהי פעילות אנאירובית?

אימון אנאירובי משמעו: "ללא חמצן". הדלק של פעילות גופנית מסוג זה הוא לא חמצן אלא גליקוגן; זו צורה של גלוקוז המאוחסן בתוך השרירים. תרגילים אנאירוביים מבוססים על התפרצויות קצרות ואינטנסיביות של פעילות גופנית. פעילות אירובית

היתרונות של פעילות אירובית

  • שריפת שומן וכתוצאה מכך ירידה אפשרית במשקל;
  • ירידה בקצב הלב במנוחה;
  • עלייה בסבולת;
  • שמירה על בריאות הלב, מערכת כלי הדם והריאות;
  • הפחתת סיכון ליתר לחץ דם, לסוכרת, להשמנת יתר, למחלות לב ועוד;
  • הורדת מתח, לחץ וחרדות;
  • מצב רוח טוב.

היתרונות של פעילות אנאירובית

  • תורמת לחיזוק ולצפיפות העצם;
  • מגבירה כוח;
  • מאיצה את חילוף החומרים;
  • שומרת על חוזק וגמישות המפרקים;
  • מגבירה את יכולת הגוף לאגור גליקוגן;
  • מעלה את רמת האנרגיה.

לסיכום

יש הבדלים ברורים בין פעילות אירובית ופעילות אנאירובית, וטוב שכך. לכל אחד מסוגי האימונים הללו יש את היתרונות שלו, ולכן מתאמנים רבים מבינים שמומלץ לשלב בתוכנית האימונים אימון אירובי עם אימון אנאירובי ביחס מתאים למטרות שהוגדרו מראש. שילוב בין שתי הפעילויות הוא שילוב מנצח. כיום יש המלצה גורפת לתמוך באימונים אלו גם בשיעורי סטודיו מסוג יוגה או פילאטיס כי ידוע שכל אחת מהשיטות הללו עוזרת בשיפור הביצועים.
Picture of המאמר נכתב על ידי צוות  רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

המאמר נכתב על ידי צוות רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מבית הולמס פלייס הוא קונספט חדשני המציע מועדון premium במחיר low cost.

הרשת מונה מעל 28 מועדונים בפריסה ארצית רחבה, עשרות מאמנים ומדריכים ואלפי מתאמנים.

אייקון פיטנס מציעה חווית אימון מקצועית באווירה מדהימה ועם המכשירים המתקדמים בעולם.
שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סינמה המציעים חוויה טכנולוגית בינלאומית בה ניתן להתאמן מול מסך ענק.

יש חדר כושר ויש - אייקון!

פעילות אנאירובית
מלאו פרטים ונחזור בהקדם

* שדה חובה

כתבות נוספות

אייקון פיטנס חדר כושר בחולון

אייקון פיטנס

סטודיו+

219


לחודש

כולל כניסה להולמס פלייס קריון

הפלוסים של הולמס פלייס קריון:
+ מגוון שיעורי ספינינג
+ מערכת סטודיו עם יותר מ-200 שיעורים בחודש
+ סאוונה יבשה

שעות פעילות אייקון:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-18:00 |
שבת 8:00-16:00 

שעות פעילות הולמס פלייס:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-17:00 |
שבת 8:00-15:00 

דמי רישום חד פעמיים: 199 ש״ח | בהתחייבות לשנה
| המנוי הוא לתקופה של 60 חודשים |  סיום מוקדם בהתראה של 30 יום ובתשלום דמי ביטול בסך 299 ש"ח אשר יגבו בשנה הראשונה בלבד.

הגעתם בול בזמן להצטרף לשיעורי הסטודיו שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב

מנויים? הרשמו לשיעורים באפליקציית אייקון פיטנס

הצטרפו עכשיו 6628*

יום ד׳ 24/2 08:00-09:00 בודי פאמפ

פילאטיס מכשירים פתוח רק עבור מנויי המסלול המשולב, רוצים גם? מוזמנים להשאיר פרטים ולהצטרף

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

תודה
שהתייעצת איתנו
המומחים שלנו ישיבו
תוך 24 שעות