פרטי מנוי

שם מלא – עדן קריאף
אימייל – [email protected]
טלפון – 052-333-9598
סוג מנוי – VIP
סיום מנוי – 1.1.2021

היי עדן
שמחים שחזרת

זמין מ-21.2.20

כרמיאל

יתרונות האימון באינטרוולים

תוכן עניינים

כשמדובר בהשגת תוצאות אופטימליות בחדר הכושר, חשוב שתהיה לכם תוכנית אימונים יעילה, שפורצת את גבולות הכושר וממקסמת את הפוטנציאל שלכם. שיטת אימון כזו, שצברה פופולריות עצומה בשנים האחרונות, היא אימון אינטרוולים. על ידי שילוב אימון אינטרוולי בתוכנית הכושר, אתם יכולים ליהנות מיתרונות רבים, כולל ביצועים משופרים, שריפת קלוריות מוגברת, ופוטנציאל לשינויים משמעותיים בגוף. 

בואו נזכיר כמה יתרונות אימון אינטרוולי וכיצד ניתן לייעל אותו באמצעות התאמות תזונה ואורח חיים נכונים.

שיפור הביצועים:

מה זה אימון אינטרוולי

אימון אינטרוולים כולל פעילות גופנית אינטנסיבית עם הפוגות התאוששות קצרות. שיטת אימון זו מאתגרת את הגוף על ידי דחיפתו מעבר לאזור הנוחות שלו, מה שמוביל לשיפורים בכושר קרדיווסקולרי, בסיבולת וביצועים ספורטיביים כלליים. אחרי עבודה עם מרווחים בעצימות גבוהה, הגוף מסתגל לעבודה בעצימות גבוהה יותר, מה שמוביל לעלייה ביכולת האנאירובית והאירובית.

יתר על כן, אימון אינטרוולי ניתן להתאמה, ומאפשר לאנשים ברמות כושר שונות לבצע אימון זה; היכולת להתאים אישית את עוצמת ומשך המרווחים, הופכת אותו למתאים למתחילים וגם לספורטאים ותיקים. בין אם אתם רצים ספרינטים, מבצעים תרגילי משקל גוף בעצימות גבוהה, או משתמשים בציוד אירובי, ניתן לבנות לכם אימון אינטרוולים כך שיתאים להעדפות ולמטרות שלכם, מה שהופך אותו לשיטת אימון רב-תכליתית להפליא.

יתרונות שריפת קלוריות ושומן:

עבור אלה המבקשים להשיל את עודפי השומן בגוף, אימון אינטרוולים הוא גורם שיכול לשנות את כללי המשחק. האופי האינטנסיבי והעצימות הגבוהה של התרגילים גורמים לאפקט דווקא בזמן הפוגה. מבחינה מדעית, צריכת החמצן העודפת בתרגיל גורמת לשריפת קלוריות מוגברת, הנמשכת גם לאחר הפעילות הגופנית, כאשר הגוף פועל להחזיר את עצמו למצב מנוחה. המשמעות היא שגם לאחר שסיימתם את האימון, הגוף שלכם ממשיך לשרוף קלוריות בקצב גבוה יותר.

אימון אינטרוולי לא רק מגדיל את ההוצאה הקלורית במהלך האימון עצמו, אלא גם ממריץ את חילוף החומרים כדי לשמור על שריפת קלוריות זמן רב לאחר סיום האימון. דחיפה מטבולית זו מועילה לירידה בשומן וניהול משקל, מכיוון שהיא עוזרת ליצור גירעון קלורי הדרוש להשיל קילוגרמים עודפים.

כדי להפיק את המיטב  מיתרונות אימון אינטרוולי, חשוב לשקול שני היבטים מרכזיים: התאמות תזונתיות מתאימות, ושינויים באורח החיים.

  1. תזונה: תדלוק הגוף שלכם עם רכיבי התזונה הנכונים חיוני לביצועים ולהתאוששות. התמקדו בצריכת תזונה מאוזנת הכוללת חלבונים רזים, פחמימות מורכבות, שומנים בריאים, וצריכה נאותה של ויטמינים ומינרלים. מומלץ לתעדף ארוחות לפני אימון, המספקות אנרגיה מתמשכת, וארוחות אחר אימון, שעשירות בחלבון כדי לסייע בהתאוששות וצמיחה של השרירים.
  2. אורח חיים: עקביות היא המפתח בכל הנוגע לאימון אינטרוולי. מומלץ לשלב אינטרוולים בתוכנית האימונים שלכם לפחות פעם בשבוע, ואם אפשר, אף יותר. בנוסף, חשוב לדאוג לשינה טובה כדי לייעל את ההתאוששות ולאפשר לגוף להסתגל לדרישות של אימון בעצימות גבוהה.

 בקצרה, אימון אינטרוולי הוא כלי רב עוצמה שיכול לקחת את רמת הכושר שלכם לגבהים חדשים. היכולת שלו לשפר את הביצועים, למקסם את שריפת הקלוריות והופכת אותו לבחירה מושכת עבור אנשים המעוניינים להשיג תוצאות אופטימליות. 

Picture of המאמר נכתב על ידי צוות  רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

המאמר נכתב על ידי צוות רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מבית הולמס פלייס הוא קונספט חדשני המציע מועדון premium במחיר low cost.

הרשת מונה מעל 28 מועדונים בפריסה ארצית רחבה, עשרות מאמנים ומדריכים ואלפי מתאמנים.

אייקון פיטנס מציעה חווית אימון מקצועית באווירה מדהימה ועם המכשירים המתקדמים בעולם.
שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סינמה המציעים חוויה טכנולוגית בינלאומית בה ניתן להתאמן מול מסך ענק.

יש חדר כושר ויש - אייקון!

אימון אינטרוולי
מלאו פרטים ונחזור בהקדם

* שדה חובה

כתבות נוספות

אייקון פיטנס חדר כושר בחולון

אייקון פיטנס

סטודיו+

219


לחודש

כולל כניסה להולמס פלייס קריון

הפלוסים של הולמס פלייס קריון:
+ מגוון שיעורי ספינינג
+ מערכת סטודיו עם יותר מ-200 שיעורים בחודש
+ סאוונה יבשה

שעות פעילות אייקון:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-18:00 |
שבת 8:00-16:00 

שעות פעילות הולמס פלייס:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-17:00 |
שבת 8:00-15:00 

דמי רישום חד פעמיים: 199 ש״ח | בהתחייבות לשנה
| המנוי הוא לתקופה של 60 חודשים |  סיום מוקדם בהתראה של 30 יום ובתשלום דמי ביטול בסך 299 ש"ח אשר יגבו בשנה הראשונה בלבד.

הגעתם בול בזמן להצטרף לשיעורי הסטודיו שלנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב

מנויים? הרשמו לשיעורים באפליקציית אייקון פיטנס

הצטרפו עכשיו 6628*

יום ד׳ 24/2 08:00-09:00 בודי פאמפ

פילאטיס מכשירים פתוח רק עבור מנויי המסלול המשולב, רוצים גם? מוזמנים להשאיר פרטים ולהצטרף

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

תודה
שהתייעצת איתנו
המומחים שלנו ישיבו
תוך 24 שעות