פרטי מנוי

שם מלא – עדן קריאף
אימייל – [email protected]
טלפון – 052-333-9598
סוג מנוי – VIP
סיום מנוי – 1.1.2021

היי עדן
שמחים שחזרת

זמין מ-21.2.20

כרמיאל

5 טיפים למתחילים לקראת אימון פילאטיס בראשון לציון

תוכן עניינים

כולנו כבר יודעים מה זה פילאטיס ומדוע זה טוב לגוף ולנפש שלנו, אבל לא כולם יודעים כי כיום יש גם פילאטיס בראשון לציון, מה שיכול לעזור לכם להיכנס לכושר, לפתח גמישות ויציבה נכונה, ולהוריד מכם המון שכבות של לחץ וכל זה – ממש ליד הבית. למתחילים, שיעורי פילאטיס עלולים להצטייר כמו משהו מפחיד או מאיים, במיוחד לקראת הפעם הראשונה שהולכים לאימון כזה. בדיוק בשביל זה אנחנו פה – הנה 5 טיפים לקראת שיעור הפילאטיס הראשון שלכם באייקון פיטנס – חדר כושר בראשון לציון:

  1. מצאו את המדריך הנכון ואת חדר הכושר הנכון עבורכם

    אי אפשר להגיד את זה מספיק- רק מדריך מנוסה וקשוב יידע בדיוק איך להתאים את תוכנית הפילאטיס הנכונה עבורכם, כזו שתטפל בכל המטרות האישיות והצרכים שלכם. כדי להתחיל, חשוב שיהיה לכם מורה שיכול להראות ולממד את העקרונות הבסיסיים ואת הפילוסופיה של האימון. כדאי להתחיל להתאמן בכיתת מתחילים וללמוד היטב את היסודות לפני שעוברים לטכניקות מתקדמות יותר.

  2. היו סבלניים

    קשה להיות מתחילים, ופילאטיס הוא לא בהכרח אימון קל. הזכירו לעצמכם להיות סבלניים, לשמור על ראש פתוח, ולנסות. יש סיכוי שבהתחלה, כל שיעור פילאטיס בראשון לציון יגרום לכם להלם, וכי לא תצליחו להשלים כל תנוחה ותרגיל. היו סבלניים והישארו חיוביים – חשוב שתדעו כי בסופו של דבר, הגוף שלכם יעבוד כפי שתרצו ואתם , תהיו מסוגלים להשלים כל תרגיל בקלות.

  3. היו עקביים

    בדיוק כמו כל תחום אחר, גם פילאטיס דורש אימון ותרגול. טיפ מועיל הוא לבקש מהמדריך שלכם שיעורי הבית ועצות עבור יציבה טובה יותר, כדי לעזור לכם לשלב הרגלים חדשים לתוך שגרת היום-יום שלכם. כדי שתוכלו לראות תוצאות, עליכם להיות עקביים. דעו שאם תעבדו כל יום (או לפחות כמה פעמים בשבוע) ותבצעו את כל תרגילי הפילאטיס, תראו תוצאות. זה לוקח זמן ומסירות עד שרואים באמת את הפוטנציאל של הגוף המבוסס על פילאטיס.

  4. הגיעו לשיעור פילאטיס בזמן

    שיעורי פילאטיס בראשון לציון (וגם שיעורי יוגה בראשון לציון, או כל אחד ממגוון השיעורים הנערכים בחדר הכושר) מתחילים בזמן. עשו את המיטב כדי להגיע לחדר הכושר מספיק זמן לפני שמתחיל השיעור, כדי לוודא שאתם מקבלים את המקום האהוב עליכם וגם כדי לוודא שתשתתפו בכל השיעור כולו – כולל החימום. לעתים קרובות, מדריכי השיעור לא יתנו למאחרים להיכנס לכיתה, אם הם הגיעו מאוחר מדי מכדי לבצע את כל החימום. זה מונע מאנשים להגיע עם שרירים קרים ומתוחים שאינם מתחממים כראוי. זה גם מעצבן את רוב המשתתפים האחרים בכיתה, אם הם צריכים להפסיק את התרגיל או להתחיל שוב כדי להכיל את המאחרים.

  5. אל תלחצו חזק מדי

    נסו לעשות את המיטב כדי ליהנות מאימון הפילאטיס, אבל הימנעו להעמיס יותר מדי על הגוף. אתם תדעו לבד מהם הגבולות שלכם. עבדו קשה, באינטנסיביות, ועשו כל מה שאתם יכולים, אבל אל תסחטו את השרירים שלכם. זה יכול לגרום לכאב שיגרום לכם לא להגיע לאימונים הבאים. וחבל. ואם בכל זאת אתם מרגישים שהשרירים עבדו קשה מדי, המשיכו מכאן לשיעור יוגה בראשון לציון ועזרו לעצמכם להימתח ולהירגע.

המאמר נכתב על ידי צוות  רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

המאמר נכתב על ידי צוות רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מבית הולמס פלייס הוא קונספט חדשני המציע מועדון premium במחיר low cost.

הרשת מונה מעל 28 מועדונים בפריסה ארצית רחבה, עשרות מאמנים ומדריכים ואלפי מתאמנים.

אייקון פיטנס מציעה חווית אימון מקצועית באווירה מדהימה ועם המכשירים המתקדמים בעולם.
שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סינמה המציעים חוויה טכנולוגית בינלאומית בה ניתן להתאמן מול מסך ענק.

יש חדר כושר ויש - אייקון!

אנשים אופנתיים באימון כוח - אייקון פיטנס
מלאו פרטים ונחזור בהקדם

* שדה חובה

כתבות נוספות

אייקון פיטנס חדר כושר בחולון

אייקון פיטנס

סטודיו+

219


לחודש

כולל כניסה להולמס פלייס קריון

הפלוסים של הולמס פלייס קריון:
+ מגוון שיעורי ספינינג
+ מערכת סטודיו עם יותר מ-200 שיעורים בחודש
+ סאוונה יבשה

שעות פעילות אייקון:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-18:00 |
שבת 8:00-16:00 

שעות פעילות הולמס פלייס:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-17:00 |
שבת 8:00-15:00 

דמי רישום חד פעמיים: 199 ש״ח | בהתחייבות לשנה
| המנוי הוא לתקופה של 60 חודשים |  סיום מוקדם בהתראה של 30 יום ובתשלום דמי ביטול בסך 299 ש"ח אשר יגבו בשנה הראשונה בלבד.

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

תודה
שהתייעצת איתנו
המומחים שלנו ישיבו
תוך 24 שעות