אנשים אופנתיים באימון כוח - אייקון פיטנס

5 טיפים למתחילים לקראת אימון פילאטיס בראשון לציון

כולנו כבר יודעים מה זה פילאטיס ומדוע זה טוב לגוף ולנפש שלנו, אבל לא כולם יודעים כי כיום יש גם פילאטיס בראשון לציון, מה שיכול לעזור לכם להיכנס לכושר, לפתח גמישות ויציבה נכונה, ולהוריד מכם המון שכבות של לחץ וכל זה – ממש ליד הבית. למתחילים, שיעורי פילאטיס עלולים להצטייר כמו משהו מפחיד או מאיים, במיוחד לקראת הפעם הראשונה שהולכים לאימון כזה. בדיוק בשביל זה אנחנו פה – הנה 5 טיפים לקראת שיעור הפילאטיס הראשון שלכם באייקון פיטנס – חדר כושר בראשון לציון:

  1. מצאו את המדריך הנכון ואת חדר הכושר הנכון עבורכם

    אי אפשר להגיד את זה מספיק- רק מדריך מנוסה וקשוב יידע בדיוק איך להתאים את תוכנית הפילאטיס הנכונה עבורכם, כזו שתטפל בכל המטרות האישיות והצרכים שלכם. כדי להתחיל, חשוב שיהיה לכם מורה שיכול להראות ולממד את העקרונות הבסיסיים ואת הפילוסופיה של האימון. כדאי להתחיל להתאמן בכיתת מתחילים וללמוד היטב את היסודות לפני שעוברים לטכניקות מתקדמות יותר.

  2. היו סבלניים

    קשה להיות מתחילים, ופילאטיס הוא לא בהכרח אימון קל. הזכירו לעצמכם להיות סבלניים, לשמור על ראש פתוח, ולנסות. יש סיכוי שבהתחלה, כל שיעור פילאטיס בראשון לציון יגרום לכם להלם, וכי לא תצליחו להשלים כל תנוחה ותרגיל. היו סבלניים והישארו חיוביים – חשוב שתדעו כי בסופו של דבר, הגוף שלכם יעבוד כפי שתרצו ואתם , תהיו מסוגלים להשלים כל תרגיל בקלות.

  3. היו עקביים

    בדיוק כמו כל תחום אחר, גם פילאטיס דורש אימון ותרגול. טיפ מועיל הוא לבקש מהמדריך שלכם שיעורי הבית ועצות עבור יציבה טובה יותר, כדי לעזור לכם לשלב הרגלים חדשים לתוך שגרת היום-יום שלכם. כדי שתוכלו לראות תוצאות, עליכם להיות עקביים. דעו שאם תעבדו כל יום (או לפחות כמה פעמים בשבוע) ותבצעו את כל תרגילי הפילאטיס, תראו תוצאות. זה לוקח זמן ומסירות עד שרואים באמת את הפוטנציאל של הגוף המבוסס על פילאטיס.

  4. הגיעו לשיעור פילאטיס בזמן

    שיעורי פילאטיס בראשון לציון (וגם שיעורי יוגה בראשון לציון, או כל אחד ממגוון השיעורים הנערכים בחדר הכושר) מתחילים בזמן. עשו את המיטב כדי להגיע לחדר הכושר מספיק זמן לפני שמתחיל השיעור, כדי לוודא שאתם מקבלים את המקום האהוב עליכם וגם כדי לוודא שתשתתפו בכל השיעור כולו – כולל החימום. לעתים קרובות, מדריכי השיעור לא יתנו למאחרים להיכנס לכיתה, אם הם הגיעו מאוחר מדי מכדי לבצע את כל החימום. זה מונע מאנשים להגיע עם שרירים קרים ומתוחים שאינם מתחממים כראוי. זה גם מעצבן את רוב המשתתפים האחרים בכיתה, אם הם צריכים להפסיק את התרגיל או להתחיל שוב כדי להכיל את המאחרים.

  5. אל תלחצו חזק מדי

    נסו לעשות את המיטב כדי ליהנות מאימון הפילאטיס, אבל הימנעו להעמיס יותר מדי על הגוף. אתם תדעו לבד מהם הגבולות שלכם. עבדו קשה, באינטנסיביות, ועשו כל מה שאתם יכולים, אבל אל תסחטו את השרירים שלכם. זה יכול לגרום לכאב שיגרום לכם לא להגיע לאימונים הבאים. וחבל. ואם בכל זאת אתם מרגישים שהשרירים עבדו קשה מדי, המשיכו מכאן לשיעור יוגה בראשון לציון ועזרו לעצמכם להימתח ולהירגע.

Share this post

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

רוצים להתחיל ולא יודעים איך?

השאירו פרטים או התקשרו עכשיו *6628
צרו  קשר
close-link
שאלות? הקליקו כאן