פרטי מנוי

שם מלא – עדן קריאף
אימייל – [email protected]
טלפון – 052-333-9598
סוג מנוי – VIP
סיום מנוי – 1.1.2021

היי עדן
שמחים שחזרת

זמין מ-21.2.20

כרמיאל

חוגי ג'וניור לילדים – כושר גופני

תוכן עניינים

 חוגי ג'וניור לילדים – באייקון פיטנס 

המודעות כיום לחשיבות של פיתוח כושר גופני הולכת ומתרחבת, ואנשים מבינים שעל מנת לשמור על בריאות הגוף והנפש כדאי לעשות פעילות פיזית, ולפתח את הכושר הגופני על בסיס קבוע ורציף. 

אך מה עם הכושר הגופני של ילדים?

דוחות של משרד הבריאות, כמו מחקרים רבים ברחבי העולם, מראים שבשנים האחרונות ילדים יושבים  50% יותר זמן ממה שנהגו לפני התפתחות "תרבות המסכים". ההרגל של ילדים לשבת במשך שעות רבות גורם לנזקים משמעותיים ברבדים שונים:
  • תזונה – הילדים נוטים ללוות את השהות מול המחשב באכילת חטיפים ומזון לא טרי;
  • חולשת הגוף – הישיבה הארוכה גורמת להחלשה משמעותית של השרירים, העצמות, המיומנויות המוטוריות של הגוף, הקואורדינציה שלו ובאופן כללי פוגעת בבנייה והתפתחות תקינה של הגוף בתהליך הגדילה של הילד.
  • השמנת יתר – משרד הבריאות בישראל, כמו גם ארגון הבריאות העולמי, הכריז על השמנת יתר, בעיקר אצל ילדים, כמגיפה עולמית. השמנה הנובעת בעיקר מתזונה לא בריאה ומחוסר פעילות פיזית מספקת.
  • מצב רוח – ילד יושב בדרך כלל מול המסכים  לבדו, בעצמו וזה גורם לכך שהוא מתכנס יותר ויותר בתוך עצמו בפעילות שהיא חד גונית מבחינת התנועה. זה משפיע לרעה, אפילו מבלי לשים לב, על מצב הרוח שלו.

חוגי כושר לילדים – יתרונות

אין כיום ספק שאימוני כושר הם חשובים והם חיוניים ומומלצים לילדים, ויש להם יתרונות רבים ומובהקים:
  • בריאות – כל פעילות גופנית תורמת לבריאות הגוף ותומכת בבריאות הנפש. גם אצל ילדים אימוני כושר תורמים:
    • לשיפור סיבולת לב-ריאה;
    • לחיזוק שרירים ותמיכה בהתפתחות הפיזית;
    • לשיפור תפקוד המפרקים והתנועתיות;
    • לפיתוח מוטורי, קואורדינציה ויציבה. שמירה על משקל – פעילות פיזית – גורמת לשריפת קלוריות ובכך עוזרת לילדים (גם אם הם יושבים קצת מול מסכים) לשמור על משקל אופטימלי, להימנע מהשמנת יתר ומכל התופעות הלא נעימות הנלוות לכך כמו לדוגמה:
      • פגיעה בבריאות
      • פגיעה בדימוי גוף
      • פגיעה בביטחון העצמי
      • ועוד
  • מצב רוח – בעבר, כשילדים היו משחקים ומתרוצצים ברחבי השכונה, היו נשמעים קולות של שמחה וצהלה. בישיבה, בחוסר תנועה קשה לשמוח ולצהול. אם מבקרים בחוגים של אייקון לילדים אפשר לשמוע ולהיזכר כמה כיף להזיז את הגוף, כמה כיף לאמץ אותו, כמה כיף לסיים פעילות פיזית בסיפוק ובחיוך.

בקצרה

כדאי לבדוק חוגי ג'וניור לילדים בסניפים של אייקון פיטנס הפרושים ברחבי הארץ. החוגים מודרכים על ידי אנשי מקצוע מיומנים תוך שימת לב לצרכים של כל ילד.

מאיזה גיל מומלץ להתחיל אימון כושר לילדים?

לכל אחד יש את הדעה שלו מתי מומלץ לילדים להתחיל באימון כושר. אך אם חושבים בהיגיון בריא הרי שלעולם לא מוקדם מדי לעודד מודעות, ואפילו אהבה, לפעילות גופנית אצל ילדים. אפשר לעשות זאת בקלות על ידי על ידי חשיפתם לענפי ספורט שגם מפתחים את הכושר וגם מהנים כמו לדוגמא ספינינג ואפילו טבטה.

ישנם רופאים שאומרים שהשתתפות בפעילויות ספורט מגוונות תומכת בפיתוח מיומנויות מוטוריות, מחזקת את השרירים, תומכת בגדילה.

מגיל 3 – 5

מומלץ שילדים בגילאים אלו יהיו פעילים פיזית לאורך כל היום. פעילות זו מסייעת בבניית העצמות ועוזרת לשמור על משקל תקין. חשוב לוודא שכל פעילות ספורטיבית כזו, במידה והיא קבוצתית, לא תהיה תחרותית. 

מגיל 6 – 8

בגיל זה הילדים יכולים להשתתף במשחקי כדור שונים – כדורגל, כדורסל ועוד – להתחיל לרכב באופן קבוע על אופניים, וכל פעילות אתלטית אחרת כמו ריצה, התעמלות קרקע וכד'. מומלץ לגוון את הפעילויות על מנת לאפשר לגוף להתפתח באופן הרמוני וכולל.

מגיל 9 – 11

זהו הגיל בו הילד התפתח גם מבחינה פנימית. אפשר להמליץ על פעילות פיזית תחרותית מאחר ובין כה וכה נושא התחרות קיים כבר בכיתות, ואפשר להשתמש בו על מנת לדרבן את הילדים לפעילות פיזית ולתת להם מוטיבציה.

מגיל 12 – 14

ניצוצות של התבגרות בתקופה זו גורמים לכך שהילדים לא מעוניינים רק לרוץ, אלא להתחיל בבניית כוח או שריר כדי להיות חזקים ובעלי ביטחון עצמי. אפשר לראות יותר ילדים שמתחילים להרים משקולות ולעבוד על תרגילי כוח אחרים. חשוב לא להזניח את הפעילות האירובית, ולהקדיש תשומת לב לתזונה שלהם.

איפה ניתן למצוא אימוני כושר לילדים?

כמו שנאמר כבר, מומלץ להתחיל פעילות כושר עם ילדים מגיל צעיר. אך אימון כושר לילדים במיוחד דורש הדרכה מקצועית כדי למנוע פציעות מסוכנות, בנייה לא נכונה של הגוף – שהוא חלק מתהליך ההתבגרות – או נטייה להיסחפות שאפשר למצוא אצל ילדים. חשוב שמאמן כושר מקצועי ילווה את הילד כדי שהאימון יהיה מותאם לגילו, למצבו הפיזי האישי וכד'. חדרי כושר מקצועיים שרוצים לעודד את בריאות הגוף לכל הגילאים בדרך כלל יאפשרו גם שיעורי ג'וניור לילדים עם מאמן מקצועי.

טבטה לילדים יש כזה דבר?

במילה אחת: כן!!!

אמנם אימון טבטה למתחילים הוא אינטנסיבי וכולל סטים קשים בעצימות גבוהה אך מאמן מקצועי יכול להתאים את התרגילים לכל ילד.

זהו תרגול:

  • המשפר את רמת האימון האישי;
  • המשפר סיבולת לב-ריאה;
  • ששורף קלוריות ושומן בזמן קצר;
  • קצר.

ילדים שאין להם סבלנות יכולים להנות מאימון טבטה שישמור על בריאותם, יחזק אותם, יפתח את הכוח והשרירים, יאזן את המשקל ועוד. אימון טבטה לילדים הוא מאתגר אך הוא מאפשר התמודדות שמביאה לתוצאות שכל ילד רוצה בהם.

המאמר נכתב על ידי צוות  רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

המאמר נכתב על ידי צוות רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מבית הולמס פלייס הוא קונספט חדשני המציע מועדון premium במחיר low cost.

הרשת מונה מעל 28 מועדונים בפריסה ארצית רחבה, עשרות מאמנים ומדריכים ואלפי מתאמנים.

אייקון פיטנס מציעה חווית אימון מקצועית באווירה מדהימה ועם המכשירים המתקדמים בעולם.
שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סינמה המציעים חוויה טכנולוגית בינלאומית בה ניתן להתאמן מול מסך ענק.

יש חדר כושר ויש - אייקון!

5ed4d6467eda2a20ccd352ad_2-6
מלאו פרטים ונחזור בהקדם

* שדה חובה

כתבות נוספות

אייקון פיטנס חדר כושר בחולון

אייקון פיטנס

סטודיו+

219


לחודש

כולל כניסה להולמס פלייס קריון

הפלוסים של הולמס פלייס קריון:
+ מגוון שיעורי ספינינג
+ מערכת סטודיו עם יותר מ-200 שיעורים בחודש
+ סאוונה יבשה

שעות פעילות אייקון:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-18:00 |
שבת 8:00-16:00 

שעות פעילות הולמס פלייס:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-17:00 |
שבת 8:00-15:00 

דמי רישום חד פעמיים: 199 ש״ח | בהתחייבות לשנה
| המנוי הוא לתקופה של 60 חודשים |  סיום מוקדם בהתראה של 30 יום ובתשלום דמי ביטול בסך 299 ש"ח אשר יגבו בשנה הראשונה בלבד.

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

תודה
שהתייעצת איתנו
המומחים שלנו ישיבו
תוך 24 שעות