פרטי מנוי

שם מלא – עדן קריאף
אימייל – [email protected]
טלפון – 052-333-9598
סוג מנוי – VIP
סיום מנוי – 1.1.2021

היי עדן
שמחים שחזרת

זמין מ-21.2.20

כרמיאל

חדר כושר הרצליה – טיפים לאימון אירובי

תוכן עניינים

אנשים שבאים להתאמן בחדר כושר שואלים פעמים רבות את המאמנים איך למקסם ולייעל את האימון האירובי שלהם. השאלות שעולות בדרך כלל הן מהו הזמן הטוב ביותר לעשות אימון אירובי? האם לעשות את האימון בבוקר, בצהריים, בערב? מתי עדיף?
מחקרים רבים נעשו בנושא הזה אבל אף אחד מהם לא סיפק תשובה חותכת לשאלה מתי הזמן הטוב ביותר לאימון אירובי. ישנם אלמנטים שכדאי להתייחס אליהם כשמנסים לקבל החלטה על הזמן האופטימלי עבורנו לאימון האירובי שלנו.

טיפים לאימון אירובי:

    1. הזמן שבו אתם מרגישים הכי ערניים ואנרגטיים

      כשאתם ערניים ואנרגטיים אתם יכולים להשתמש באנרגיה בצורה היעילה ביותר. לכן אנשים רבים מרגישים שאימון אירובי טוב – עדיף לעשות בבוקר. כמובן שיש אנשים שיאמרו על עצמם שהם לא "אנשי בוקר" ולהם אימון אירובי בבוקר פחות יתאים; הם צריכים לבדוק איזו שעה ביום מתאימה עבורם. חדר כושר הרצליה פתוח שעות רבות במשך היום על מנת לאפשר לכל אחד לבוא לעשות אימון אירובי בזמן האופטימלי עבורו.

    2. כדאי להפריד בין אימון אירובי לאימון כוח

      כדי שהאימון האירובי יהיה טוב וישיג תוצאות טובות, כדאי להפריד אותו מאימון הכוח והרמת המשקולות, ולדאוג שמתאמנים בכל סוג אימון בימים נפרדים. ההפרדה חשובה במיוחד לגברים שאימוני הכוח שלהם אמורים לעזור להם לפתח מסת שריר. צריך לקחת בחשבון שאם עושים את האימון האירובי לפני אימון הכוח זה יכול לרוקן את מאגרי הגליקוגן שזקוקים להם להגדלת מסת השרירים. אז אם אין ברירה וצריך לאחד אימונים כדאי לעשות את אימון הכוח לפני האימון האירובי כי באימון כוח לא מרוקנים את מאגרי הגליקוגן. נשים שלא מתמקדות במיוחד בפיתוח מסת שריר יכולות לעשות את האימון האירובי לפני אימון הכוח, אבל רצוי שאימון הכוח לא יהיה אינטנסיבי. מכון כושר הרצליה מעמיד לרשות המתאמנים מתקנים מגוונים הן לאימון אירובי והן לאימוני כוח כך שתוכלו להחליט מתי הזמן המתאים לאימון מכל סוג שתבחרו.

    3. לאכול ארוחה קלה לפני אימון

      לאנשים ששואלים האם עדיף לעשות אימון אירובי על בטן ריקה התשובה היא לא! לא מומלץ לעשות שום אימון על בטן ריקה. הגוף צריך אוכל כדי שתהיה לו אנרגיה לשרוף. אם לא, הוא יחפש מקורות אחרים בגוף ובדרך כלל ילך לשרירים. לכן לפני שאתם מגיעים לאימון במכון כושר הרצליה כדאי לפחות 30 דקות לפני לאכול משהו קל. כך לא תרגישו מלאים וכבדים ולגוף יהיה מזון.

אם אתם גרים בהרצליה ובסביבה ורוצים שהאימון האירובי שלכם יהיה אופטימלי, עם תוצאות מספקות ובעיקר הרגשה טובה תבדקו בין חדרי כושר בהרצליה איזה מהם נותן את תנאי הזמן והמרחב המתאימים ביותר עבורכם על מנת למקסם ולייעל את האימון שלכם ואנחנו בטוחים שתמצאו כי אייקון פיטנס הרצליה עונה על כל הצרכים שלכם, ויותר (אנחנו מציעים גם אימוני כוח ומשקולות, וגם חוגים כמו יוגה בהרצליה). בכל מקרה אייקון פיטנס עומדים לרשותכם בכל שאלה נוספת שעולה.

המאמר נכתב על ידי צוות  רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

המאמר נכתב על ידי צוות רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מבית הולמס פלייס הוא קונספט חדשני המציע מועדון premium במחיר low cost.

הרשת מונה מעל 28 מועדונים בפריסה ארצית רחבה, עשרות מאמנים ומדריכים ואלפי מתאמנים.

אייקון פיטנס מציעה חווית אימון מקצועית באווירה מדהימה ועם המכשירים המתקדמים בעולם.
שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סינמה המציעים חוויה טכנולוגית בינלאומית בה ניתן להתאמן מול מסך ענק.

יש חדר כושר ויש - אייקון!

אנשים עם כפפות אימון - אייקון פיטנס
מלאו פרטים ונחזור בהקדם

* שדה חובה

כתבות נוספות

אייקון פיטנס חדר כושר בחולון

אייקון פיטנס

סטודיו+

219


לחודש

כולל כניסה להולמס פלייס קריון

הפלוסים של הולמס פלייס קריון:
+ מגוון שיעורי ספינינג
+ מערכת סטודיו עם יותר מ-200 שיעורים בחודש
+ סאוונה יבשה

שעות פעילות אייקון:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-18:00 |
שבת 8:00-16:00 

שעות פעילות הולמס פלייס:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-17:00 |
שבת 8:00-15:00 

דמי רישום חד פעמיים: 199 ש״ח | בהתחייבות לשנה
| המנוי הוא לתקופה של 60 חודשים |  סיום מוקדם בהתראה של 30 יום ובתשלום דמי ביטול בסך 299 ש"ח אשר יגבו בשנה הראשונה בלבד.

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

תודה
שהתייעצת איתנו
המומחים שלנו ישיבו
תוך 24 שעות