אנשים עם כפפות אימון - אייקון פיטנס

חדר כושר באשקלון – השמנה, כושר ותזונה

משרד הבריאות הודיע לאחרונה שהשמנת יתר היא מחלה לכל דבר. זאת כמובן בגלל הנתונים המדאיגים שמתפרסמים כל פעם מחדש כבר מספר שנים. אחד מכל ארבעה אנשים בישראל סובל מהשמנת יתר, כ-4000 אנשים מתים מדי שנה בישראל כתוצאה ישירה מהשמנה, 70% ויותר מהסובלים מהשמנת יתר חולים במחלות שנובעות ממנה באופן ישיר כמו:סוכרת, לחץ דם, כולסטרול גבוה, ועוד ועוד. קשה להאמין, נכון?
ההכרזה הדרמטית הזו, וההכרה של משרד הבריאות בהשמנת יתר כמחלה, היא חשובה מאד מבחינת העלאת המודעות לכך שהשמנת יתר היא לא מחלה מחויבת המציאות. חשוב גם להבין שאם רוצים להתמודד אתה – או מראש למנוע אותה – ישנם רק שני דברים שצריך לעשות. כן, רק שני דברים: לעשות כושר ולארגן תפריט לתזונה בריאה.
אלה שנרשמו כבר לחדר כושר באשקלון עשו את הצעד הראשון ההכרחי. אבל איך ממשיכים מכאן? איך למצוא את הכוח להתמיד? איך לעזור לשמור על מוטיבציה?

הנה מספר טיפים לשמור על מוטיביציה להתאמן בחדר כושר

    • רשמו בלוח הזמנים

      אחרי שנרשמתם לחדר כושר באשקלון הוסיפו ללוח הזמנים השבועי שלכם, בין כל העיסוקים, העבודה והמחויבויות המשפחתיות, זמן מסודר וקבוע לשלושה אימונים.

    • ספרו לחברים/חברות/בני משפחה

      אחרי שנרשמתם למכון כושר באשקלון והוספתם זמנים מסודרים לשלושה אימונים, ספרו לחברים, לחברות, לבני משפחה וכד’. לעתים כשמספרים לאחרים זה מחייב, וגם העובדה שאפשר לשתף במהלך, ואחר כך גם בהישגים, עוזרת כשלעצמה.

    • התחילו ב”קטן”

      אל תצפו מעצמכם לעשות אימוני כוח על מכשירים או עם משקולות בעוצמות גדולות בתחילת הדרך. זה עלול לייאש אתכם. תתחילו לאט ובהתמדה. גם אם בהתחלה תרימו משקולת של 1 ק”ג זה ממש בסדר. אחרי שתתרגלו תעלו משקלים. עשו סדרות קצרות של 5-6 חזרות ואחר כך תעלו ל-10-12 חזרות. תנו לעצמכם זמן.

    • הלכו או רוצו ב”קטן”

      אל תצפו מעצמכם לרוץ מהר או לרוץ מרתון. אם אתם הולכים על הליכון, לכו בקצב שמרגיש לכם נוח ותתחילו ב-10 דקות, אחרי כן 12 דקות או 15 דקות, וכל אימון תאריכו את זמן ההליכה. בהמשך גם תגבירו קצב. אם אתם חושבים שאתם יכולים אפילו לרוץ מעט – רוצו במשך דקה, לכו 3 דקות וכך הלאה.

    • קחו מאמן אישי

      אחרי שחוויתם קצת פעילות גופנית במכון כושר באשקלון קחו מאמן אישי לאימון אחד או שניים ואם אתם יכולים להרשות לעצמכם גם יותר. מאמן אישי יעזור לכם בהמשך הדרך.

    • נהלו יומן כושר

      כל פעם שאתם חוזרים הביתה מחדר כושר באשקלון כתבו לעצמכם דוח מה עשיתם באותו אימון. אחרי תקופה כשתקראו ביומן ישמח אתכם לראות את ההתקדמות שעשיתם.

 

אייקון פיטנס שחרתה על דגלה לעזור לכל מי שרוצה לעשות כושר, אם כדי להתמודד עם השמנה, אם כדי למנוע השמנה או פשוט כל מי שרוצה לפתח את הכושר הגופני שלו, פתחה חדרי כושר בכל מקום על מנת לאפשר לכל אחד בישראל להיות בריא.

Share this post

רוצים להתחיל ולא יודעים איך?

השאירו פרטים או התקשרו עכשיו *6628
צרו  קשר
close-link
שאלות? הקליקו כאן