פרטי מנוי

שם מלא – עדן קריאף
אימייל – [email protected]
טלפון – 052-333-9598
סוג מנוי – VIP
סיום מנוי – 1.1.2021

היי עדן
שמחים שחזרת

זמין מ-21.2.20

כרמיאל

גוף חטוב ב-10 צעדים: כללי הברזל לחיטוב

תוכן עניינים

 צעדים מומלצים כדי להפוך לחטובים יותר ובריאים יותר:

  1. להציב יעדים ריאליים: בראש ובראשונה, מומלץ להציב יעד ריאלי ובר השגה, ולא לכוון לשינוי דרסטי בזמן קצר. זה מלחיץ את הגוף ואת הנפש, ומביא לתוצאה הפוכה. התחילו בקטנה והגבירו.
  2. לדאוג למאזן קלורי שלילי: זה הכלל החשוב ביותר בכל הנוגע לחיטוב הגוף. אם לא מקפידים על כלל זה אז כל שאר הכללים לא יעזרו. צריך לצרוך פחות קלוריות ממה ששורפים (או לשרוף יותר קלוריות ממה שצורכים). חשוב לעקוב אחר שני הדברים הללו, על מנת שיהיה לכם מושג כמה קלוריות צורכים ביום/שבוע וכמה קלוריות שורפים במהלך יום/שבוע.
  3. להקפיד על תזונה מאוזנת: תפריט בריא, משמעותו שכל ארוחה תהיה מאוזנת  באמצעות צריכת חלבון, פחמימות, ושומנים. חשוב לוודא שהתפריט כולל מגוון פירות וירקות, שכן אלו מעניקים לגוף את החומרים המזינים הדרושים לו כדי לשגשג, וגם מכילים סיבים שעוזרים לעיכול. זכרו את האמירה: "אתה מה שאתה אוכל"; לא משנה כמה תרגילי חיטוב תעשו, קשה יהיה לראות תוצאות אם לא תקפידו על תזונה בריאה ומאוזנת. למרות שראש השנה 2023 עוד רחוק מאיתנו, זה הזמן להיזכר במאמר שכתבנו אודות תפריט חלבון לראש השנה.
  4. לשתות לפחות שני ליטר מים ביום: שתיית שני ליטר מים ביום (לפחות) תשמור על לחות הגוף, תעזור להגביר את זרימת הדם לעור, ותעניק מראה אחיד. זה גם ייתן לכם את האנרגיה שצריך כדי לבצע אימונים שיבנו שרירים ויספקו את המראה ואת הגוון היפה הזה. 
  5. לשלב משקולות ופעילות גופנית קרדיווסקולרית: חשוב לשלב הרמת משקולות ופעילות גופנית קרדיווסקולרית כדי לראות את התוצאות הטובות ביותר בכל הנוגע לחיטוב הגוף. כדאי גם בהמשך לנקודה זו לדעת גם את ההבדלים בין פעילות אירובית לאנאירובית.

פעילות אנאירובית

  1. לדאוג למנוחה: מנוחה והתאוששות הן חיוניות לצמיחת השרירים ולבריאות הכללית. חשוב להקפיד על שינה מספקת וגם על ימי מנוחה. אחרי שקראתם נקודה זו אתם בטח תרצו גם לדעת אודות פציעות ספורט נפוצות ודרכים להתגברות
  2. להיות עקביים: עקביות היא המפתח כאשר מדובר בחיטוב הגוף. חשוב להיצמד לשגרת האימון ולהרגלים בריאים, לא לוותר גם בקטנה, והתוצאות יגיעו.
  3. לעקוב אחר ההתקדמות: מעקב אחר ההתקדמות עוזר  לשמור על מוטיבציה, ומאפשר לראות תוצאות תוך כדי תנועה. אפשר אפילו לצלם, לעשות מדידות, ולצלם תמונות כדי לעקוב אחר שינויים בגוף.
  4. להשתמש תוספי מזון: אנשים שמעוניינים בחיטוב הגוף יכולים להשתמש בתוספים כמו שורפי שומן, אבקות חלבון, תוספים על בסיס גלוטמין או כאלו המכילים קריאטין. חשוב לציין שמומלץ לא להשמש בתוספים ללא ליווי מקצועי.
  5. לבקש עזרה והדרכה ממאמן מקצועי: אפשר לבד, אך זה פחות מומלץ. לווי מקצועי מביא לתוצאות תוך שמירה על בריאות הגוף.
המאמר נכתב על ידי צוות  רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

המאמר נכתב על ידי צוות רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מבית הולמס פלייס הוא קונספט חדשני המציע מועדון premium במחיר low cost.

הרשת מונה מעל 28 מועדונים בפריסה ארצית רחבה, עשרות מאמנים ומדריכים ואלפי מתאמנים.

אייקון פיטנס מציעה חווית אימון מקצועית באווירה מדהימה ועם המכשירים המתקדמים בעולם.
שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סינמה המציעים חוויה טכנולוגית בינלאומית בה ניתן להתאמן מול מסך ענק.

יש חדר כושר ויש - אייקון!

I99
מלאו פרטים ונחזור בהקדם

* שדה חובה

כתבות נוספות

אייקון פיטנס חדר כושר בחולון

אייקון פיטנס

סטודיו+

219


לחודש

כולל כניסה להולמס פלייס קריון

הפלוסים של הולמס פלייס קריון:
+ מגוון שיעורי ספינינג
+ מערכת סטודיו עם יותר מ-200 שיעורים בחודש
+ סאוונה יבשה

שעות פעילות אייקון:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-18:00 |
שבת 8:00-16:00 

שעות פעילות הולמס פלייס:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-17:00 |
שבת 8:00-15:00 

דמי רישום חד פעמיים: 199 ש״ח | בהתחייבות לשנה
| המנוי הוא לתקופה של 60 חודשים |  סיום מוקדם בהתראה של 30 יום ובתשלום דמי ביטול בסך 299 ש"ח אשר יגבו בשנה הראשונה בלבד.

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

תודה
שהתייעצת איתנו
המומחים שלנו ישיבו
תוך 24 שעות