פרטי מנוי

שם מלא – עדן קריאף
אימייל – [email protected]
טלפון – 052-333-9598
סוג מנוי – VIP
סיום מנוי – 1.1.2021

היי עדן
שמחים שחזרת

זמין מ-21.2.20

כרמיאל

אימוני כושר לקראת טריאתלון

תוכן עניינים

ענף הטריאתלון הוא ענף הספורט התובעני ביותר. הוא כולל שלושה ענפי ספורט אשר מתבצעים ברצף ומחייבים גיוס כל המשאבים הפיזיים והמנטאליים כדי לבצע אותם במלואם ובתוך הזמן הקצר ביותר- ודאי במסגרת תחרותית. היתרון היחסי לעוסקים בספורט זה נמצא אצל מי שמשתמשים בציוד האיכותי והבטיחותי ביותר, קל לנשיאה, נותן מענה ייעודי ומדויק למטרה שלשמה נעשה בו שימוש.

שעון ייעודי כדי לדעת את הזמן בשברירי שניות 

אחד האביזרים ההכרחיים בעת אימונים ותחרויות במקצוע זה הוא השעון. השעון נדרש כדי לדעת בכל רגע נתון כמה זמן עבר וכמה זמן עוד נשאר. השעון הוא כלי עזר חיוני מאין כמוהו, וחשוב ביותר שיהיה עמיד נגד מים. 

אימונים במקצוע כה תובעני צריכים להתבצע באופן מושכל, בהדרגה, תוך חלוקת כוחות נכונה ושמירה על פרקי זמן של מנוחה. אסור להעמיס על הגוף שנדרש לעמוד במאמץ ממושך. חשוב להתאמן עם הציוד האיכותי ביותר ולא להשתמש בו רק לתחרות. אימון עם ציוד ייעודי יאפשר לכם להתרגל אליו.

ציוד עם ייעוד

ציוד לטריאתלון מהווה אפוא חלק בלתי נפרד מהיכולת למקסם את כל אחד משלושה ענפי הספורט שבהם מתחרים במסגרתו. נדרשים אופניים מאובזרים היטב, עם צמיגים איכותיים, כיסא נוח, מקום לנשיאת בקבוק מים ואפשרות ללגום ממנו בעת הרכיבה, כובע שמגן מפני חשיפה לשמש ועוד. בקטע השחייה נדרשים כובע שמכסה את כל הראש, בגד ים מתאים, סנפירים ומשקפת ולריצה נדרשים נעלי ספורט איכותיים. כאשר בוחרים ציוד לטריאתלון מומלץ לרכוש אותו בסניף של חברה המתמקצעת בשיווק אביזרים למקצוע זה. לדוגמה: מגבת מיקרופייבר תקל עליכם להתנגב ולהתייבש במהירות לאחר סיום פרק השחייה, ולהיות מוכנים למקצוע הבא. אטמים לאוזניים, כמו גם קליפסים לאף, יקלו עליכם את השחייה בהם

 ייעוץ כחלק מהאימון

אימונים ייעודיים לכל אחד משלושת הענפים מחייב גם הכנה מנטאלית. חשוב להכיר את רגעי המשבר הצפויים וכיצד להתגבר עליהם. חשובה חלוקת הכוחות בין השלושה, כדי שאפשר יהיה לעבור את החלק של הריצה, הרכיבה על אופניים ועל השחייה תוך מיצוי מרבי ומיטבי של הפוטנציאל הגלום בספורטאי. חשוב להתייעץ עם מומחים בכל אחד מהענפים באשר לציוד הנדרש. ציוד איכותי עשוי לשדרג באופן משמעותי את היכולת ואת ההישגים. חשוב להתייעץ עם מומחים בכל אחד משלושה הענפים אבל  חשוב ביותר להתייעץ עם מאמנים העוסקים באימון תריאטלתים. 

חשיבותה של תזונה נאותה

שמירה על תזונה נכונה, המתואמת לסוג המאמץ ולמשכו היא הכרחית למקסום האימון והתחרות. חשוב לקבל תפריט מתזונאית, אשר ייכללו בו כל המרכיבים החיוניים, תפריט שיהיה מאוזן ובכמות הנדרשת. צריך לדעת לא רק מה לאכול אלא מתי וכמה לאכול. מבחינה זאת הדיאטנית אמורה להיות חלק בלתי נפרד מצוות המאמנים במקצוע זה.

יכול לעניין אותך גם: מה לאכול לפני אימון?

המאמר נכתב על ידי צוות  רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

המאמר נכתב על ידי צוות רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מבית הולמס פלייס הוא קונספט חדשני המציע מועדון premium במחיר low cost.

הרשת מונה מעל 28 מועדונים בפריסה ארצית רחבה, עשרות מאמנים ומדריכים ואלפי מתאמנים.

אייקון פיטנס מציעה חווית אימון מקצועית באווירה מדהימה ועם המכשירים המתקדמים בעולם.
שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סינמה המציעים חוויה טכנולוגית בינלאומית בה ניתן להתאמן מול מסך ענק.

יש חדר כושר ויש - אייקון!

ריצה
מלאו פרטים ונחזור בהקדם

* שדה חובה

כתבות נוספות

אייקון פיטנס חדר כושר בחולון

אייקון פיטנס

סטודיו+

219


לחודש

כולל כניסה להולמס פלייס קריון

הפלוסים של הולמס פלייס קריון:
+ מגוון שיעורי ספינינג
+ מערכת סטודיו עם יותר מ-200 שיעורים בחודש
+ סאוונה יבשה

שעות פעילות אייקון:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-18:00 |
שבת 8:00-16:00 

שעות פעילות הולמס פלייס:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-17:00 |
שבת 8:00-15:00 

דמי רישום חד פעמיים: 199 ש״ח | בהתחייבות לשנה
| המנוי הוא לתקופה של 60 חודשים |  סיום מוקדם בהתראה של 30 יום ובתשלום דמי ביטול בסך 299 ש"ח אשר יגבו בשנה הראשונה בלבד.

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

תודה
שהתייעצת איתנו
המומחים שלנו ישיבו
תוך 24 שעות