פרטי מנוי

שם מלא – עדן קריאף
אימייל – [email protected]
טלפון – 052-333-9598
סוג מנוי – VIP
סיום מנוי – 1.1.2021

היי עדן
שמחים שחזרת

זמין מ-21.2.20

כרמיאל

אימוני כושר בתקופת חגי תשרי – תשאירו את התירוצים בבית

תוכן עניינים
לעיתים קשה למצוא מוטיבציה לאימון כושר בימות השנה, אבל אם תוסיפו חגים לתמהיל, פעילות גופנית עוברת אחורה ברשימת סדרי העדיפויות. דווקא בתקופה שבה עוברים מארוחת חג אחת לשניה, ארוחות שבדרך כלל שופעות קלוריות, אימון כושר יכול לעזור לשרוף חלק מהן ולשמור על קלילות הגוף גם בתקופה כזאת. שעות הפעילות של חדרי כושר בישראל בזמן החגים משתנות בהתאם לערבי החג, יום כיפור וכד', ויש לשים לב ללוח הזמנים ולהתעקש ולשמור על שגרה מסוימת של אימונים, גם בזמנים שלא רגילים אליהם, כדי לא לאבד את מה שכבר הושג.

3 טיפים איך לשמור על כושר בחגים:

  • לתכנן מראש – אם מתארחים אצל קרובי משפחה, בדקו מראש מכוני כושר קרובים, ושאלו אם הם מאפשרים לאורחים להשתמש במתקנים.
  • אם מזמינים אירוח במלון, דאגו מראש לוודא שיש בו חדר כושר העומד לרשות האורחים.
  • אם מתארחים במקום שאין אפשרות להגיע לאחד מחדרי כושר בישראל, בדקו שיש מסלולי הליכה או ריצה ונצלו אותם לפעילות אירובית.
  • להתאמן עם חברים או בני משפחה – במידה ונשארים בחגים בבית ואין מוטיבציה ללכת להתאמן, כדאי לקבוע עם חבר או חברים ללכת ביחד. אם לא הולכים לבד זה תמיד מוסיף מוטיבציה; אפשר לצרף אליכם מישהו מבני המשפחה שאיננו מתאמן בדרך כלל כדי להדריך אותו ולתת לו חוויה של אימון. פעמים רבות כאשר מדריכים או מלמדים מישהו אחר, זה מוסיף מוטיבציה לאימון כושר.
  • איכות מול כמות – החגים מבלגנים את שגרת האימונים אבל במקום להחליט שאם לא מסתדר מוותרים, מומלץ להעדיף כמות על איכות. חשוב להתעקש לעשות אפילו אימון אחד קצר; עדיף מאשר לא לעשות בכלל.
מלבד אימוני כושר צריך לעבור את ארוחות החג מבלי להוסיף קילוגרמים מיותרים שאחר כך צריכים לעבוד קשה להוריד אותם.

כמה טיפים לארוחות:

  • לאורך היום, לפני ארוחת החג, אכלו ארוחות קטנות. לא להכניס יותר מדי קלוריות אבל לא להגיע מורעבים לשולחן.
  • לשתות הרבה מים, גם לאורך היום וגם בזמן הארוחה.
  • לא להגזים. אפשר לאכול, ליהנות, לשבוע מבלי "לבלוס". לבחור מה אוכלים וכמה אוכלים. צמצום כמויות יאפשר לטעום מכל הטוב על השולחן.
בתיאבון וחג שמח.
המאמר נכתב על ידי צוות  רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

המאמר נכתב על ידי צוות רשת מכוני הכושר אייקון פיטנס

אייקון פיטנס מבית הולמס פלייס הוא קונספט חדשני המציע מועדון premium במחיר low cost.

הרשת מונה מעל 28 מועדונים בפריסה ארצית רחבה, עשרות מאמנים ומדריכים ואלפי מתאמנים.

אייקון פיטנס מציעה חווית אימון מקצועית באווירה מדהימה ועם המכשירים המתקדמים בעולם.
שיעורי סטודיו עם מיטב המדריכים ושיעורי סינמה המציעים חוויה טכנולוגית בינלאומית בה ניתן להתאמן מול מסך ענק.

יש חדר כושר ויש - אייקון!

New year card with champagne and decoration
מלאו פרטים ונחזור בהקדם

* שדה חובה

כתבות נוספות

אייקון פיטנס חדר כושר בחולון

אייקון פיטנס

סטודיו+

219


לחודש

כולל כניסה להולמס פלייס קריון

הפלוסים של הולמס פלייס קריון:
+ מגוון שיעורי ספינינג
+ מערכת סטודיו עם יותר מ-200 שיעורים בחודש
+ סאוונה יבשה

שעות פעילות אייקון:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-18:00 |
שבת 8:00-16:00 

שעות פעילות הולמס פלייס:
א׳-ה׳ 6:00-23:00 | שישי 6:00-17:00 |
שבת 8:00-15:00 

דמי רישום חד פעמיים: 199 ש״ח | בהתחייבות לשנה
| המנוי הוא לתקופה של 60 חודשים |  סיום מוקדם בהתראה של 30 יום ובתשלום דמי ביטול בסך 299 ש"ח אשר יגבו בשנה הראשונה בלבד.

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

ICON DIGITAL

החופש להתאמן בכל זמן ובכל מקום

תודה
שהתייעצת איתנו
המומחים שלנו ישיבו
תוך 24 שעות